Analiza skóry głowy i włosów - moje wrażenia

14:53:00



Przy okazji odbywających się w Nadarzynie pod Warszawą targów fryzjersko-kosmetycznych Warsaw Beauty Days udało mi się skorzystać z bezpłatnej, trychologicznej analizy skóry głowy i włosów. Badanie wykonywała pani Małgorzata Garlacz, trycholog i kosmetolog z Trychologicznego Centrum Zdrowych Włosów w Krakowie. 

Sama analiza zaczęła się od dokładnego wywiadu, w trakcie którego pytano mnie o to jak wygląda moja rutynowa pielęgnacja, jakie kosmetyki stosuję na co dzień oraz stan mojego zdrowia i stosowane w ostatnim czasie leki. 

Później zbadano mój skalp przy pomocy kamery trychologicznej, dzięki czemu udało się ustalić z jakimi problemami boryka się skóra mojej głowy.

SĄ TO PRZEDE WSZYSTKIM:
 
  • nadmierne wypadanie włosów
  • łojotok
  • "zapchane" mieszki włosowe
  • włosy dysplastyczne, wyrastające z obkurczonych mieszków włosowych
  • zestresowana skóra głowy
  • przerzedzenie włosów tuż nad uszami, widoczne po związaniu włosów w kucyk 

ZALECENIA TRYCHOLOGA

1. W moim przypadku konieczne jest przede wszystkim częste (codzienne) oczyszczanie skóry głowy naprzemiennie szamponem seboregulującym (Simone Trichology Sebum Regulating Shampoo) i szamponem dotleniającym (Simone Trichology ATP Oxygen Equilibrium Shampoo).
2. Raz w tygodniu powinnam wykonywać peeling, najlepiej trychologiczny. Niestety bardzo wysokie ceny tego typu produktów mogą skutecznie odstraszyć. Zdecydowałam się na znacznie tańszy Rokitnikowy scrub myjący Natura Siberica (ok. 26 zł w lokalnych sklepach zielarskich lub dużych hipermarketach, np. Auchan).
3. 2-3 razy w tygodniu mam nakładać na całą głowę na noc tonik seboregulujący (Simone Trichology Natural Polyplant Sebum Control Treatment).
4. Pani trycholog zaleciła mi również korzystanie co 3 tygodnie z zabiegów mezoterapii mikroigłowej i karboksyterapii skóry głowy, na które ze względu na bardzo wysoką cenę na pewno się nie zdecyduję.

Zestaw kosmetyków zaproponowanych przez trychologa kupiłam w promocyjnej cenie 240 zł. Wszystkie preparaty można znaleźć w sklepie internetowym Trychologicznego Centrum Zdrowych Włosów: http://trychologia.krakow.pl/sklep/lojotok-i-tlusta-skora

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty